Trött..

Tjena alla.

Är jätte trött just nu.. har vart på ug det har vart kul! men jag blev jätte trött i slutet. Vi lekte lite lekar och slappa lite. Imon ska jag till stallet med felicia kommer bli kul! :) Saknar min lilla polle ju!!

Jag har kladdat på hela min arm, jag gillar att kladda saker på mina armar!! <3

AA på hemkunskapen idag då... gjorde fruktsallad (blev inte mätt) och det va inte kul! Tjurig tant vi hade. Vi skulle vänta på varandra hela tiden. Innan vi skulle äta, innan vi skulle diska, innan vi fick gå. Också är det jag och tre tjejer till men en är ledig så va va tre tjejer också massa killar som håller på.. fatta va jobbigt! på slöjden är det ju inte lika farligt men gud va dom är jobbiga!! Jag visste att det skulle bli många killar när jag valde träslöjd när vi började i nian men inte att dom skulle vara så här jobbiga på hemkunskapen. Men jaja man får hoppas på det bästa.

lite musik och bilder då :) <3



Inatt blir det: Jordin sparks - One step at a tame :)


ha det bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0