Snö :(

hej alla! :)

Nej!! jag vill inte att det ska snöa nu ju! det snöade lite när jag åkte till stallet och sen när jag åkte hem snöa det mycket... det ska vara snö mellan jul och nyår, inte nu! aja.. vad ska man göra åt saken?

Som sagt, jag och Felicia va i stallet idag med våra sötnosar. Vi red ut i det ''fina'' vädret. Så mötte vi mina kompisar Emma och Lina (tvillingar) som också va ute och red. Så red vi barbacka, men felicias häst värkar häligare att rida barbacka på. hon har en stor och bred rygg som inte Garbo har. Jag får mata henne mer ;)

Sen ska jag vara med Towe, väntar bara på att hon ska ringa. Hon och hennes mamma skulle till nödinge. vet inte va vi ska göra sen man vi kommer nog på något.

I don't want to be - Gavin DeGraw (one tree hill)

tänkte på one tree hill så idag blev det denna :)

Denna veckan vill jag:
* Ha kul.
* Träffa roliga folk.
* Drömma något kul.
* Va med roliga folk.
* Rida.
* Och massa mer :)

Jag och Felicia ska kanske göra en blogg tsm men är inte säkra en. Får se hur det blir.


jag och towe


Ole från stig helmer

ha det bra :) <3

Kommentarer
Postat av: valentina

Hejsan!



Vill du bli dagens blogg och ta del av mina läsare? Gå du in på denna länken och anmäl dig nu!

http://valentinaberglund.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-4.html



När du ändå är inne på bloggen så får du gärna skriva en fråga i min frågestund!

http://valentinaberglund.blogg.se/2012/january/fragestund-1.html#comment



Kramis!

2012-01-10 @ 15:36:21
URL: http://valentinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0