Rubrik

Tjena!

Var med Johanna igår. Vi köpte godis också ville jag sova hos henne så det va ju bara till att börja packa. Sen så gick vi till henne och kolla på ''Jag saknar dig'' och en annan film som jag inte komemr på vad den heter. Jag somnade inte lätt.. jag va inte trött också fick jag ont i ryggen.. har det nu med. Först kom jga inte på vad det beror på, men nu vet jag.  När vi vakna imorse så somna jag typ igen, vet inte om Johanna gjorde det. Sen kollade vi på tv på något program typ som ensam mamma söker fast inte i sverige. Sen gick vi och åt frukost och spela wii :) Hahahahaha asså jag och Johanna dampade as mycket!!! vi tog på oss varsin filt och något på huvudet och gick ut till hennes brevlåda! Hahaha fan vad vi skratta asså!!!
Johanna skulle plugga så hoppas vi hittar på något lite senare! 

Imon är det skola igen -.- men efter skolan blir det att åka till stallet! kommer bli kul!!
Asså just nu är jag mega trött.. också ska jag dela ut reklam men jag orkar inte! jag kommer somna snart känns det som. måste bli pigg, men hur?



Hoppas alla har det bra :) <3

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah fan vad kul vi hade! det måste vi göra om^^

älskar dig <3

2012-01-15 @ 23:18:12
URL: http://johannaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0