Orkar nu :D

Haha japp som rubriken säger så orkar jag blogga nu!

Vart i skolan idag som vanligt.. och det va la okej men jag har vart jätte trött! Jobbigt med skola ju! Men det är ju sista terminen nu så får ju bara försöka kämpa på!
Också har jag Vart ute med Darah idag. hahaha hon sprang runt o runt o runt haha busig hund! :)
också har jag delat ut AleKuriren, segt men man blir ju körd runt så jaja.

Nu har jag hittat kamera sladd, eller det va pappa men han kolla på den så sa jag att det va den. så nu är jag glad! så ska ladda in bilder någon dag nu.

Jag läste presic http://foreverempan.blogg.se gillar din blogg! :)

Blir Dolly parton - jolene






ha det bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0