Hej :)

Har inte vart hemma idag typ så har inte hunnit att blogga..

Först va jag i skolan och det va la okej typ. hade slöjd idag! Jag har trä och jag började på en sak till min råtta moa :) också hade vi tråkigare lektioner.
Efter skolan så åkte jag hem åt lite och sen gick till Anna för att plugga. Så när jag kom till Anna kom jag på att jag glömde matte sakerna så vi gick till mig för att hämta dom. Sen satt vi hos Anna och plugga och gjorde många tal! Hon fick hjälpa mig, hon är klar med kapitlet och jag är på diagnos nu. Sen efter det så spela vi lite wii och sånt. helt plötsligt så va klockan nio och sen nästan tio. och då ringde mamma och ville att jag skulle komma hem.

Nej va elak jag är!!.. Jag lovade Darah att vi skulle gå ut och leka och springa och så, också han inte jag det.. det är ju bara jag i familjen som riktigt leker med henne ute. dom andra bara går ut med henne låter henne springa och göra det hon ska och sen gå lite.

Imon blir det att dela ut alekuriren. Nu börjar den igen. det är bra tycker jag för då för jag den lönen jag brukar ha.

Born this way - lady gaga :)




ha det bra :D <3
Förlåt att det bara blev ett inlägg idag..

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jättesöt! New forest?

2012-07-04 @ 10:39:53
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0