Hamma igen!

Tjabba!!

Nu är jag hemma igen!
Tog moppen till Felicia och det va jätte kallt!! och jätte kallt när jag körde hem... inte kul!! men nu har jag fått i mig kaffe så är lite varmare.
När jag va med Felicia så åkte vi till stallet som är där och kolla när Towe red madicken.
vet inte om hon har skrivit något om det men kolla hennes blogg.
www.towewulff.blogg.se  

Imon ska jag till stallet och vara med Garbo och Felicia och hennes häst Tara :D Efter att jag har vart i stallet ska jag hem och sen vara med Towe!!!

en blogg jag tycker att ni ska kolla in är
www.foreverempan.blogg.se en bra blogg tycker jag.

ska ge er lite bilder som finns på min mobil. också ska jag berätta om bilden te.x typ vad jag gjorde eller varför eller något.


Va med Towe och hade lite tråkigt så tog en bild på henne ;)


Towe sov hos mig och vi sminkade varandra och blundade samtidigt. och såhär snygg blev jag :p


Och så här snygga blev vi :)


När Towe sov hos mig och hon drog bort sin hud, haha nej vi hade ansiktsmask på oss :)


Märta min storebrors hund (en grand danois) :) Tog kort på henne för hon va så söt när hon satt där.


När jag och två utav mina bästa kompisar va på bio och såg Stig Helmer :)


Garbo på nyår och hon va rädd den dagen :(


Nyår, jag va med Emme och Towe då :)

Det funkade inte att legga in låt idag :( men jag tänkte Megan nicole - ET

Nu ska jag äta. ha det bra :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2012-01-08 @ 19:33:09
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0