Aktiv :D

Tjena tjena! :)

idag har jag känt mig väldigt aktiv :) Jag va ute med Derah en stund och träna med henne och lekte!
Så va min mormor och morfar här också fick man pengar av dom. Snälla som dom är!
jag kanske ska ut och fota lite och då kanske även Lollipop ska med.

Jag mamma och pappa och våra två hundar sitter och kolla på ''lyxhus till salu'' tänk att det finns så många fina hus!!

Jag har ett litet problem nu... Snart är det dax att välja gymnasie och linje. Men vet inte vilket gymnasie och linje så vet jag inte helt... Barn och fridtid, stylist, eller hund linje. Bara det att gymnasiet med hundlinjen ligger i halland.. det blir jätte lånht ifån sina kompisar men men får ta med sin hund till gymnasiet isf och jag får inte ta med Darah men då skulle jag få en ny egen hund. hmm... svårt val här asså!..


en liten bild från liseberg i somras :)


Darah :)<3



lite bilder idag också :)

ha det bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0