Trött..

Nu är jag jätte trött!! jag va inte med Emme idag för vi kom inte på något att göra. Imon så ska vi till Göteborg. och vi ska inte leta efter kläder. vi kommer bara Sen kommer jag väll vara med Emme hela dagen.
Och imon på morgonen ska jag till tandläkaren.. ska bara kolla mina tänder och ta bort tandsten hoppas jag.

Det har vart super härligt att inte vara i skolan dom tre senaste dagarna. Jag har faktiskt jobbat lite matte så nu ligger jag inte efter. Så våran lärare kan ta och stoppa upp något i röven!! två lärare dumförklarar typ mig.. dom gillar man inte nä!

Sitter och tänker på frisyrer, tänk hur många olika frisyrar det finns. typ 5000 000 olika frisyrer ;)

hoppas att alla har haft en bra dag. och är frisa och glada!

godnatt alla, och sovgott inatt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0