svenska miljonärer.

hej.
kollade nyrr på svenska miljonärer, Foki är var med ikväll. Gillar stället hon bor på. Tänk att hon har runt 5000 läsare på sin blogg, det är inte lite det!

idag har jag städat lollipops bur och delat ut alekuriren. städat lite i köket och tvättat lite.

just nu kollar jag på fokis webbshop. http://www.fokiwa.se/ och på www.bikbok.se

imon så är Erik Grönwall i Göteborg, jag och Emme kommer nog inte vara där imon.. Men någon dag ska vi träffa honnom igen!! vi bara SKA det!!

längtar tills jag får min lön! då ska jag och någon mer åka till stan och äte någon stans, jag vill äta på den kina resturangen som finns där, super gott där!! :)
på lördag ska min bror och hans tjej ta med mig till trollhättan, blev ju inget förra helgen :( men då måste jag hitta något snyggt!

snart ska jag kolla lite på www.youtube.com. sen ska jag nog läsa lite i moppe boken.
imon så måste jag till biblioteket och låna en bok. och lite så.


en gammal bild!

ha det bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0