sov över...

hos towe inatt, det va kul!! vi år chips med dipp och pizza mums :D också färgade vi towes hår, klockan blev rätt så mycket.
just nu sitter jag och kollar på gina sen ska jag kolla lite bloggar. Darah ligger här bredvid mig, min söta vovve!!

igår så red jag, jag och en till red ut.

asså älskar fokis blogg!! och gillar hennes webbshop också! http://www.fokiwa.se/

kommer inte på något att skriva.. hmm.. får väll gå in på google ;)
det blev y ock det stog youtube. hemsidan, www.youtube.com
det finns en massa roliga video klipp, haha det finns en jätte konstig typ där. jag tror man kan hitta han om man söker på fest hos mange.
nästan alla låtar man vill lyssna på finns ju där.
jag har ju en konto där, men ingen video.. än.. jaja någom gång kommer det komma upp någon. har ett gammalt konto men några cp video klipp xd
här kommer en


haha xd
och

jag (ramlar) johanna och danniz och Emme (filmar)

ja men det va väll allt för denna stund, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0