hej

hej..

Idag är klassen på någon tema skogen sak.. men skulle typ cykla dit och sova i tält och så. och det regnas och blåser mega mycket! Men gär sitter jag och äter chokladbollar :)

sitter vid datan och spelar xd haha, jag vet inte vad det är, menmen.

vet inte vad jag ska sriva.. så google ;)
det blev i och IKEA!

haha det va ju inte länge sen jag va där med Emme mamma och pappa!
det är ju än jätte stor affär. med massa av saker!!
IKEA står faktiskt för Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd.
men jag vet inte varför. det är ju lite knepigt xd

Igår så åkte jag mamma pappa och towe först till stan för att hemta mitt legg. sen åkte vi till kungälv, till bosses trafikskola. och kollade synen och fixade lektionen och sånt, och Emme var också där fast med sin pappa. alla tre börhar 2/10 och jag kommer ha en körlektion 10/10 altså då jag fyller år. det kostade 2700 jätte billigt! på andra ställen kostar det ju typ 5400. fi fick också två böcker att läsa i och skriva i.

Hoppas ni gillar min header!!

ha det gött <3

kolla i elden. vad ser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0