...

vet jag har inte bloggat på ett tag!!..

jag tror att det va i söndags,  då fick jag en moppe :D en pgo bigmax 50, älskar den!!! ♥
ska bara ta körkortet också!

Nä nu orkar inte jag mer... allt skit som jag får reda på och ser nu.. hatar det!! men försöker ståut, men jobbigt..
jaja...

Idag så red jag en häst som heter hermes :) mycket snäll häst :D ♥

lyssnar på musik, just nu på ''listen to your heart''

vet ju inte vad jag ska säga...

jag gör så här, jag går in på google och blundar trycker på en bokstav och det första som kommer upp skriver jag lite om xd
okej det blev v och det stog västtrafik.

skriver väll lite om det då xd  bussarna kommer ju inte alltid i tid, men dom bygger ju gå vägen så.. min pappa lagar ju bussarna som finns i älvängen, är ju lite stolt ;) men det är ju jobbigt att sitta på en västtrafik buss..
gillar dom inte..

haha inte så mycket, men kommer nog göra så när jag inte har något att skriva om.

ha det gött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0