Måndag

Just nu sitter jag och äter macaroner och bacon, Emme tjatar om att jag ska uppdatera så nu gör jag det.
Efter jag har uppdaterat ska jag gå tillbaka till tv och kolla på vampire diaries.

Jag skulle ju vara med johanna idag, men för mer en 1 timma sen sa hon men jag kan snart, men först nu kan hon, och jag är ju jätte trött nu ju..

Emelina har inte vart i skolan idag och det har ju inte vart bästa dagen någonsin precis.. hände saker igår..

Men på dagen igår var jag med först johanna, sen angelica sen kom danne sen marcus.h sen walter sen oskar och adam så åkte vi till ävlängen, sen åkte vi till Skepplanda igen men Danne, adam och oskar försvann.. men sen så åkte marcus hem. sen kom jonas så stog vi på torget en stund och åkte till mig en snabbis för angelica behövde gå på toa xd sen åkte vi till torget igen sen skulle jonas och walter hem så dom körde hem mig och angelica. Så va jag och Angelica hemma hos mig en stund sen skulle hon hem. När vi åkte till älvängen och så, så åkte vi mopen, eller oskar, adam och danne åkte traktor och jag åkte bak på walters gamla moppe och angelica bakom marcus. Men innan åkte jag men Danne, Mega läskigt var det!!

så nu har jag uppdaterat :) ha det gött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0