Klagar

Ja, det är Emelina som klagar. Så det är väll bäst att skriva lite. Igår så va det manöverkörning. Det var jag, emme och towe. det skulle vara någon som heter oskar som skulle komma men han kom inte, tänk att missa sin första lektion.. Haha jaja. Vi fick köra hur sekt som helst vid kornor, så fick jag köra först men det gick ganska bra ändå! Sen när jag kom hem så hämta jag och mamma en smörgåstårta, sen gick jag och hjälpte emme att städa undan efter i lördags. Sen så fick jag gå hem för att vi skulle fira min ena bror. Ikväll så ska det bli nattorientering, men det är mer på kvällen vid nio. Just nu sitter jag på so lektion och bloggar från mobilen. Vi ska snart se på någon film från eller om första världskriget. Nu får alla ha det bra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0