återträff.

Nu kom jag precis hem från återträffen.
Vi åt pizza lekte och em massa annat. Först va jag pigg, sen blev jag jätte trött, sen blev jag övertrött xD så dom som missade det, missade värkligen något!!

Imon vet jag inte vad jag ska göra. får se vad som händer, vill sova hos någon. Men kan ju inte hos någon xD jaja.. jag får väll... hmmm.. jaa..

Hahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha!!!!!!! jag vet inte vad jag ska skriva om!!

1 November så ska jag till ullared med Emme och massa mer, men det är ju Emme jag kommer gå med. Vi kommer åka med ullareds bussen med fritids.

Idag kom paranormal activity 3 ut :) Måste se den någon dag.

Vad det bara jag som missade jordens undergång idag? aja ni som inte missade det, var det kul? 

Asså jag är sugen på isglass, en sån riktigt god is glass!!! 

Nej, nu ska jag göra något kul. titta på något att skratta åt.

Puss och kram alla :D <3

P.s ska ge alla tjejer något att titta på :)


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0