lite tid vid datorn.

Tjena tjena

Jag har inte suttit vid datorn på flera dagar så det är derför jag inte har bloggat på ett tag.

Det senaste från mig:
* Jag fixade moppe provet i fredags tror jag, fick körkortet idag.
* hade utveclingssamtal idag och det gick la sådär..
* sov hos Towe från måndag till tisdag.
* Sov hos Emme från fredag till lördag och sen åkte vi till lerum med hennes familj och badade :)
* kommer inte ihåg så mycket.
* Spelade monopol med mamma och pappa igår och ska fortsätta snart.

Saker jag måste göra i år!
* Träffa Erik Grönwall snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Annars dör jag!! :(
* Fixa en ny header.
* Åka till liseberg.
* Rida (på en häst och inget annat)
* Se ''breaking dawn'' på bio!
* Se '' Jag saknar dig'' på film (men den kommer ut 2012-01-11 på www.discshop.se -.-)


Nu ska jag äta :) ha det gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0