Hemma igen!

För er som inte vet så va jag, mamma och pappa hos farmor och leif från lördag till söndag, och dom bor i västerås. Vi gick upp klockan fem på morgonen på lördagen och jag sov typ två timmar från fre till lör. så jag sov halvägs dit... xd

Nu sitter jag här vid datorn och kollar facebook och så. Jag är jätte trött och har vart det hela dagen! Jag och Emme körde moppe till skolan idag, det gick super bra. Men nu är jag varn att köra moppe så.. aa.

Imon så ska jag till barn gruppen. Jag kommer nog vara ganska trött men det går nog bra.
På onsdag så måste jag stanna kvar i skolan för jag måste gå på studiestöd.. torsdag så ska jag vara med dom nya konfirmanderna (är ju fadder). Fredag!!!! kommer vi till det bästa!!! 17:40 så kommer jag, Emme, Anna, Towe, Daniela och Johanna gå på bio för att se på ''Breaking dawn'' jag längtar!!

Sakar jag inte tror kommer häsa iår som jag vill. är att rida..

Nu va det ett tagsen jag hade dagens låt eller någon bild, så nu kommer musik och bilder :)





bilder :)

 



ha det gött :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0