Breaking dawn!!!

Kollade på Breaking dawn idag då som alla redan vet!!! Den va sjukt bra tyckte jag. Jag längtar tills del 2 kommer ut. Men den kommer ju inte ut förän om ett år! Helt sjukt ju.. Jag vill se den nu. Och där den slutade gjorde ju bara att jag ville se den ennu mer! Jag skulle lägga upp bilder på den, men det avslöjar mycket för dom som inte har sätt den.

Va på UG ikväll. Ganska kul va det. Men jag va bara lite trött så.. aa.

Imon måste jag gå upp klockan åtta.. orkar inte, men ska ju på öppet hus imon på plus gymnasiet.  Sen på söndagen så ska jag upp vid typ halv nio.. ska till kyrkan och vara med i en liten ''teater'' typ. Så man får ju sova mycket i helgen menar jag ju på..

Men alla får ha det så bra! :)

Jag hittede faktiskt en bild som jag kunde ta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0