Vad ska man säga?

Tjena alla läsare!

hur har ni det?
Jag har det iallafall bra. Haft en trevlig dag i skolan, sitter bredvid Emme i klass rummet, HAHA vi sitter och smsar med varandra endå XD Det som vi gör mest på rasterna är att spela kort och jag äger på det! Jag har delat ut alekuriren idag. Nu är det inte länge kvar tills jag kan köpa guldpass så jag och Emme kan åka till liseberg.
Idag har det faktist åskat! Det är både kul och spännande. Men tyvär gick det över.. jag ville att det skulle blixtra och mullra inatt!!!

Just nu skriver jag på bloggen och lyssnar på Erik Grönwall! Jag är fortfarande besviken på att vi inte träffade han.. och det är många som säger att han har blivit kaxigare.. är det sant? :( jag och Emme kommer aldrig att få träffa han igen..

imon är det elevensval jag och Emme har ju bild och vi börjar 09:10 imon. annar brukar vi börja 08:30 men imon har 6:orna prov.

Vilka ska se på big brother sen? Det ska jag! Asså seriöst Gurkan äger!!! Han måste vinna! Eller vad tycker ni? :)

hejdå ha det bra <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0