Måndag

Tjena!!

Jag kom hem igår. Lägret va jätte kul! älskar dom små barnen fast dom är jobbiga.  På fredagen eller natten till lördagen så somnade jag jätte sent! kanske två halv tre och sen vakna jag utav att några ungar som är vakna klockan kvart över fem på morgonen.. jag blev inte glad! Men på söndags morgonen så sov dom. Efter att jag kom hem va jag ju jätte trött! men ändå så va jag med johanna!

idag har jag inte gjort så mycket. ska vara med vanja från onsdag till torsdag :) vi kommer ha kul! Eller hur vanja?

jag badade på lägret :) fick tyvär ingen bild på det men jag har vittnen! Det va iskalt men jag gjorde det ändå.

okej nu är min data cp!! jag ska lägga till en persson som vän på facebook men det går inte :O

ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma sa attjag fick sova över :) ska skicka ett mess till dej nu (20:55) ifl du inte läser här på ett tag XD <3

2011-05-31 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0