Allt möjligt.

Hej alla glada och mindre glada.

först vill jag säga förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag har inte haft tid.

Idag är jag mindre glad.. Jag och Emme sökte in till krokholmen (ett stort läger) för andra året, men vi kom inte med iår heller.. asså hur otur kan man ha? :O..
Jaja turen kommer väll.. eller gör den det?..

Fredag: Jag och Emme åkte till liseberg efter skolan. köpte guldpass så kan åka nästan när vi vill nu. va va inte där förr att se på artisten som va där. vet inte ens va hon heter xD

lördag: Anna hade bjudit oss på bio för att hon hade fyllt år den 19 april. HAHA xd! vi såg på pirates of caribbean i 3D :) Den va jätte bra! jag rekomenderar den.

Söndag: Jag mamma och pappa åkte för att köpa skolavslutnings kläder och annat, Det blev en baby blå klänning, jätte söt :)

Idag: Va på ledar möte. om terminen som gått och termimen som kommer. Asså om barngrupperna. och fick reda på om jag kom med på krokholmen..

Imon: Ett möte inför ett läger som kommer nu i helgen. läger för småbarn, är ju ledare så ;)

Kommer bilder senare. är inte på humör för att ladda in dom på datan..

Hejdå ha det så bra!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0