Tisadg..

Hej. Det va skönt med en lång helg men jag blev jätte förkyld... på lördagen va jag med Emme på liseberg! Och innan det va jag Towe och Emme på en justin bieber.. inte kul.

Imon har jag omprov i no och på torsdag har jag matte prov.. men man får försöka att käpa den sista tiden nu har ju snart sommarlov!! :D Det kommer bli härligt! Men ingen sommar kommer bli detsamma som 2010.. det var en underbar sommar, och då trodde jag att det skulle bli fler sånna sommrar, men så blev det inte.

sitter och lyssnar på fest i hela huset! jätte bra :)
http://www.youtube.com/watch?v=-XbsOhmPtvo ni som inte har hört den borde lyssna och ni som har hört den borde också lyssna :D
ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0