Tillbaka!!

Hej!!

Nu är jag hemma igen!!! :D Det va ett jätte roligt läger!! Men jag va ändå inte glad hela tiden.. för Emme blev sjuk så hon kunde inte följa med.. snyft!

Men jag va med henne igen när jag kom hem! också va jag med henne idag och hon tonade mitt hår! och det blev tiktigt bra. så da ska vara stålt Emme. jag ska vara med Emme imorgon också och då ska vi till stan!

Jag har saknat att blogga så nu kommer jag att försöka blogga lite oftare, men då måste ni skriva till mig vad ni vill att jag ska blogga om. Så att det blir en roligare blogg! :D

Ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: vanja<3

jag tycker att du ska blogga så som du redan gör, eller bara lite oftare :) och så vill jag att du ska ladda upp mer bilder ;) <33

2011-06-21 @ 10:24:48
URL: http://vanjapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0