Onsdag

HEJ!!

Idag har jag packat och latat XD imorgon åker jag med Emme och hennes familj.. Tråkigt!! haha nej det är det inte xd  haha jag och Emme ägar på att spela ''med andra ord'' tro mig ;)
Hoppas jag kommer bli brun!!

Idag har det vart jätte varmt!! har hällt vatten över mina hundar idag för att dom va så varma.

Asså jag har inga nyheter så jag har inget att skriva.. 
Sitter och lyssnar på fest i hela huset Basshunter – Fest i hela huset.

Nej, jag tror att jag går ner och äter lite glass. ha det gött <3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-07-04 @ 12:36:05
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0