Natt!

Tjenatjena!!

Nu är klockan 00:10 och mina föräldrar har lakt sig och kanske min bror, så det kanske bara är jag som är vaken! jippie! vet inte varför jag säger så men jaja.

om en vecka kommer jag åka med Emmes och hennes familj med husvagnen vet inte hur länge men ett tag. Undra hur jag kommer stå ut? hmm.. det blir spännande!

idag va jag med johanna lite. och sen delade jag ut alekuriren.
Åkte med mamma och pappa och handlade, köpte lite godis blandannat men orkade typ inte äta något för jag hade precis ätit hemma gjord pizza! så hyrde jag film på tv'n och det blev tonårsliv den är engelsk.

jaa.. också imon, vad händer då?? jo.. inget. vad jag vet!

Det kommer bli en Stor fest hemma hos Emme, med ''lite'' sprit och så. men hon vet inget än..    
hahaha jag bara skoja XD

men ha det gött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0