godkväll

Tjena!!

Idag har jag badat, vart med Emme johanna och danne.

just nu är jag inne på facebook och äter glass... igen XD

jag tycker att alla ska Skriva sin favorit låt och artist!! så ska jag lägga upp låten på bloggen!
jag ska snart lägga upp en utav mina :)

Alla ska veta en sak...
lyssna alltid på ditt hjärta! Det vet bäst. lyssna inte på någon annan utan på vad ditt hjärta säger, det blir alltid bäst så. Om någon annan styr dig så blir det fel tillslut. Om du ljuger för det så blir det också fel. Så lyssna alltid på ditt hjärta!!

tycker att denna låten passar bra då ;)




nu ska jag lägga in än av mina favirit låtar och artist :)



ha det bra och medela era låtar och artist!! (erat namn kommer vara anonymt om ni vill) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0