den stora dagen..?

japp den stora dagen va idag! eller nej.. jag vet inte XD

Drack precis upp min o'boy. ni som ville veta.

imon är det den sista jobbiga skoldagen. på fredag har vi klassens dag. då ska vi äta pizza och se på film, på måndag har vi en sak så vi ska visa upp va vi har gjort på elevens val, på tisdag ska vi städa ( okej det är inte kul..) och på onsdag slutar vi :D. Sen har vi ett långt härligt sommarlov!

har matte prov imon. kommer nog gå rätt så bra.

jag chattar me den övet trött emelina. haha lite kul xd


Jag minns hur tiderna va förr.. tider man aldrig kan få tillbaka. saker som inte kommer tillbaka, saker som aldrig händer igen. tiderna går fort och förendras, Det blir aldrig som förr igen. en utav dom få tiderna är sommaren 2010, sen är det tider ännu längre bak.. det är bara minnen kvar utav det.  Det är bara en som vet vad jag menar och du vet vem du är. ( jag menar inte dig) 

nu ska jag lägga mig xd så hinner jag kolla på eclipse :)



Kommentarer
Postat av: vanja<33

tror jag vet vad du menar ;) <33

2011-06-08 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0