Sur? jaa..

Idag va jag och vanja på liseberg, men det va ju gothia cup så det va jätte mycket folk så jag spelade också gick vi in till kanin huset, Dom har ju gjort om där så det är as tufft! Så stog det två kaniner och dansade :) Sen så tog vi spårvagnen till nordstan så köpte jag ett nintendodogs spel.
sen åkte vi hem och så tog vi Vanjas moppe till hulta så badade vi så hade vanja med sin undervattenskamera. Så åkte vi till vanja och va där lite och sen blev jag hemtad. Också skulle jag spela det nya spelet, och då funkade det inte.. så va ska åka dit imon och lämna det.. Så jag är sur..

många undrar hur det såg ut på liseberg innan balder va där, och jag har svaret
en bild från 1999


också fanns detta någon stans  men vet inte vilket år tal


Det va sånna jag inte ens visste att dom fanns! Men ingen glömmer väll rainbow? Jag åkte alldrig den :(

Vill ni veta något annat?? jag ska forska ite om liseberg om hur det såg ut då ock lite så.

ha det bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0