slappa.

Idag så har jag slappat och lite så. man måste ju faktiskt slappa någon dag.
men sen va jag tvungan att  hjälpa pappa och röja lite i kryp vinden -.- läskit och jobbigt.. hitta massa mus bajs..

Jag skulle släppa ut Darah på baksidan så hon kuta ut och sen tvärstannade hon och vände.. så tyckte jag att  det va något runt där.. och gissa va det va, jo jag gick dit och kolla och hade mobillampan på och då va det en igelkotte. Det har inte jag sätt på flera år!

Dagens låt.


Gulligt! :D Asså dom är så söta!!

ha det gött!

Kommentarer
Postat av: sloarez - Passion for photo

sv: Nee det är inte så många som varit det faktiskt :/ Synd för det är faktiskt en rätt rolig stad...

2011-07-26 @ 09:47:20
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: vanja

hur gjorde hon när hon kuta ut? XD ingen aning hur man gör det ^^

<33

2011-08-08 @ 00:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0