Harry Potter!

Först vill jag säga förlåt för att jag inte har skrivigt något idag, men jag sov hos Emme och sen har jag inte hunnit.
Idag va jag, Emme, Towe och Johanna på bio. Vi kollade på Harry Potter och det va 3D! kul! men det dummaste va att jag glömde mitt bankkort Hemma och mitt skolkort.. men jag hade med mig biobiljett så allt löste sig till slut, jag fick låna av towe, men jag är sur på mig själv för att jag glömmde det..

Till Emme!! : Emme jag älskar dig och jag dissar dig inte sötnos <3

Dagens låt:


Älskar den!!
Glömm inte! jag kommer ladda upp en dagens låt varge dag!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Emme

Du dissar visst mig! :o Och jag är inte söt, du är ! <333

2011-07-28 @ 23:00:50
URL: http://emelinahernberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0