?

Idag åkte jag med till min bror för att se till kattarna. Han har åkt till pålen med sin pappa och tjej och hans pappas fru.
Så när vi åkte hem så ville mamma och pappa kolla efter kantareller, så vi gjorde det och imon kommer det bilder på hur mycket vi hittade. Efter det så va jag tvungen att dela ut reklamen, och efter det va jag jätte trött -.- Jag ska lära Darah att hitta kantareller, så just nu är jag inne på en sida och läser hur jag kan lära henne.

har inte mycket mer att skriva för jag har typ bara gjort det idag..
ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: finbrunett

Hej, fin blogg! Kika gärna in min blogg och lämna en kommentar :D

2011-07-27 @ 13:35:47
URL: http://finbrunett.blogg.se/
Postat av: vanja

hemma nu :D eller e hos pappa men ´nu har jag tillgång till dator så att man kan prata ;D saknar dej! måste ses snart!! <3

2011-08-08 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0