Emme! :D

Hej

Idag har jag vart med Emme och anna en liten stund. Vi gar haft jätte kul! som alltid! och dom som säger att vi har dålig humor är konstiga! vi har bäst humor!!
Imon ska jag vara med Emme igen! antar jag?

Vll ni veta en sak? en sak som inte många vet. kommer bli lite pinsamt men jaja.. Idag så har jag vart jätte sugen på.... Glass!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar godis!!

Glass vs Godis  Vad svarar du?
Mitt svar är glass!

Nej!!!!!!!! :'( det finns ingen glass låt på youtube som jag kan lägga upp här.. Jag som ville göra det!

jaja ha det bar :) <3

Kommentarer
Postat av: vanja<3

glass vinner! :D äter inte godis XD

2011-07-24 @ 11:22:00
Postat av: sloarez - Passion for photo

sv: tack :D härligt, samma här!



händer i sommar då? liksom det som är kvar :)

2011-07-24 @ 13:38:35
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: sloarez - Passion for photo

sv: okej :) jag ska till sthlm och på fetsival och lite så!



2011-07-25 @ 12:43:25
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0