Dagen.

Idag va jag med vanja men, vi va på ug och lite så. också va polisen ute och leta efter mopeder, en helikoppter och två bilar. innan vanja kom satt jag vid datan och tv och åkte med bror och mamma till nödinge. 

svar på komentar till vanja: haha ja det hoppas jag.

Ni ska vi se om ni kan lista ut vad det står här nedanför. glömm inte att ta bort vissa bokstäver, ingen led tråd kommer än.
lgoflyltidpsosp
sopaeflma
gteym
bilgodgåg
haha ser om ni listar ut det!

imon ska vanja sovaöver här imon! kul :)

ha det gött!


Kommentarer
Postat av: vanja<33

synnd att jag skulle upp tidigt annars hade jag gärna sovit över!! men men än är inte sommarn slut ;)<3

2011-07-16 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0