Stan med Emme :)

hejsan :)

Idag så var jag i stan med dem bästa Emme! vi åkte direkt efter skolan. det jag köpte va:

* ett par tights på Lindex för 99 kr
* ett linne på H&M för 50 kr
* örhängen på H&M för 20 kr
* två bh på Cubus för 199 kr (2 för 199, en för 149)
* en tjock tröja på bik bok för 99 kr (första priset va 299)
* hundgodis på ett zoo för 9 kr
* en cheesburger på donker för 10 kr
* bagett på ica för 3 kr
* räksallad på -||- för 26 kr (skulle göra en god macka)
* tuggumi på -||- för 15 kr
* gräddglass på -||- för 12 kr
* pellets på -||- för 18 kr
* pan pizza  på -||- för 12 kr
* plast kasse på -||- för 2 kr
TOTALT: 574 xd jag har fortfarande typ 500 kvar och snart får jag ca 800 kr.

När vi tog 600 till gbg så va det as lungt på bussen. Det va jätte härligt!

snart så är det konfan läger ska dela rum med Angelica.w, Emme, Johanna.e. Det kommer bli jätte bra! :)

hejdå ses ha det så bra :D<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0