en liten bild bomb *-*

Idag så va jag med Emme!! kul som vanligt vi va ute i typ en timma med darah. (kommer lite bilder från det och lite andra) Sen så åkte vi till älvängen och köpte glass.

Igår så va det en liten filmkväll kan man säja hemma hos ronja för att hon hade fyllt år! Vi som va där va: Jag, Emme, Anna, Emma, Towe, Johanna, Malin, Markus,Mauritz, Daniel.c, Jonas, Oskar, Matte. så såg vi två sräck filmer och en liten del på trollkarlens lärling ( jag kommer inte ihåg vad sckräck filmerna heter. men den ena så blev till och med vissa killar rädda xd

lite bilder :
när towe sov hos mig :) ( vi ser ut som cp barn på vissa bilder) 


lite bilder på mig och darah:


bilder från när jag och Emme va ute med Darah:
 

övriga bilder:


Slut med bilder för idag :)

nej nu ska jag se om min hamster är vaken. sen så ska jag va med Emme :D hejdå ses<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0