Emme :)

Idag så va jag med Emme (idag igen) och jag ska va med Emme och Anglica imon :).
Idag när jag va med Emme idag så va vi först ute och tog kort. och bilderna kommer snart. Också ska Emme fixa en ny header utav ngn av bilderna. Efter att vi hade tagit kort så gick vi in och kolla på tv och spela kort och åt lite pommes. Sen åkte vi till ica och köpte glass så köpte jag en bagett också. sen åkte vi hem så åkte Emme hem..

och nu kommer det bilderna. (komentera gärna)


jag tog mkt mer bilder. tog 113 bilder.  men nu ska jag ut till min kanin och ge han mat :) 
hejdå puss & kram<33
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Det blev snygga bilder :) vilken/vilka ska bli din header? :D <33

2011-01-04 @ 15:48:51
URL: http://emelinahernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0