Trött dag..

Hej alla goa :)

Sitter och lyssnar på keeyang just nu.

Har vart en seg dag idag.. har haft repetion med kören idag. Det va lucia repetion.

Ska vara med Emme och Towe sen, och gissa vad vi ska göra. Jo anden i glaset ;)

Saknar Erik Grönwall!! Minns ALLA gånger jag och Emme har träffat han. Bästa dagar har det vart!
Festivalborg, Liseberg, Kungsbacka, Rixfm och Alingsås. Om vi bara fick träffa Erik en gång till. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få träffa han igen! Det är mer en ett årsen vi träff han. Hur har vi överlevt? eller har vi gjort det? Jag önskar mig mycket, men det bästa jag kan få är ett träffa Erik Grönwall!!

ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0