skola ledig.

Japp jag är skola ledig idag!

Hade sjukt ont i halsen igår. så jag fick vara ledig idag. Har ont i halsen nu med men inte lika mycket. Men får se om det blir skola imon.

Igår kväll skulle jag göra anden i glaset. Men det funkade inte. Mitt sånt ''bräde'' är kanske inte så bra..
eller så vill ingen komma när jag är ensam.. hmm..

Idag när jag kollade mina mejl så hade jag fått svar från en på hästnet. Jag la ut en annons och en nappa. Och den hästen värkar passa mig! Så ska nog åka och provrida någon dag.

Idag är det den 14 december så det är bara 10 dagar kvar till jul. Har inte köpt julklappar än. Men ska göra det när jag får lön. Jag vet vad mamma ska få och vad Emme ska få, hon ska få en deo och klubbor. haha nej jag bara skoja! Eller gjorde jag? Men pappa och Anna och Towe. Jag har köpt en sak till Towe men det räcker inte. Just det. JAg vet vad jag ska köpa till pappa, men är inte säker än. När jag åker till görborg med någon mer så ska jag leta så att jag hittar något bra :)




ha det bra alla underbara :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0