Hejsan :D

Inatt sov jag och Emme hemma hos Towe. Towe blev lite agge på oss när va pratade inatt man jaja. Vaknade vid elva tiden men jag och Emme klädde på oss vid tre tiden. Sen tog vi mopederna till ICA och köpte kött och lite så. Sen åkte vi till mig för att hämta pommes. SEn lagade vi mat hemma hos Emme. Efter vi hade ätit så gjorde vi det! Det spännande!.. Något kul.. men man får inte skratta medans man gör det. VAD KAN DET VARA?? Svaret kommer här:  Vi gjorde anden i glaset. Vi fick svar hela tiden, men inte i början. Men sen fick vi svar hela tiden. Men inga korekta svar men jaja. och ingen Skoja alla va seriösa. Det är inget kul om man skämter. Men Towe började ju skratta för glaset åkte runt o runt o runt o runt.

Imon så är det repetion för lucia i skolan. Jag och Emme ska vara tomenissar :D Kommer bli kul.

Asså seriöst!!!! Jag måste byta header! men vet inte hur den ska se ut. har ju inga bilder på denna datorn men får nog bli en utan bilder tlls jag har det på datorn.

Jag måste ladda upp en bild ändå så det får antingen bli en exempel bild eller en jag har målat i paint :)



haha ja!?

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0