jobbig dag..

Tjena!
Fick helt plötsligt lust att blogga! ska skriva lite om dagen och så

Första lektionen va Språkval (engelska) jag och Fanny satte oss där ute men det va inte lika kul som igår för Towe va inte här idag.. Det va cp kul igår!!!
Andra va so..
tjedje och fjärde va svenska, jobbade rätt så bra!
femte och sjätte va no, en va labb.
Och så spelar vi tecknet på rasterna.
när jag kom hem så va jag bara hemma en stund sen skulle jag dela ut alekuriren.
så har jag inte gjort så mycket

på lördag är den ju konfermation hoppas allt går bra!

jag mamma och pappa tog en biltur, så blinkade en bil på oss och då gick det en älg lite längre bort som vi inte såg så mycket, sen kom en tig och blinka och då va det en älg typ 3 meter från oss.

Tänk om man fick livet så som man ville ha det! hade det vart så underbart som man drömmer om? Inget är fel allt är precis så som man vill ha det, skulle det bli så bra då? det kan inte jag svara på. det är bara att stå ut. Jag kanske värkar vara glad och allt men det som finns längst in visar jag inte för någon...

tack, ha det bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0