Godnatt.

Hejsan alla roliga läsare!


Jag ska snart gå och lägga mig för jag ska kolla på one tree hill!

Men idag va jag på festivalborgsmöte. För er som inte vet vad festivalborg är så ska jag berätta lite.
Det är ett stort arrangemang. Det är som ett stort disco. Det är lokala band som spelar på scen och en artist förra året va det Erik Grönwall det va hel grymt det året det kom 750 pers. I år är det Daniel adams-Ray som kommer. Festivalborg är om tre dagar altså på lördag i ale gymnasium i nödinge 19:00 - 01:00 och kostar 70kr.
åldersgräns är från åk7 till gammal ;)

Jag har faktist inte gjor något mer än det.. eller jag har ju vart i skolan också.

One tree hill väntar!
hejdå godnatt och sovgott! hoppas alla kommer ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0