Fredag!!

Hej alla läsare!

Idag är det äntligen fredag! ''De är det slut på veckan det är dags för fredags mys!'' ;)

Det har inte hänt något kul!.. Igår fick jag reda på att den hästen jag red är såld :'(
Han kommer stå kvar där han står men det är inte säkert att jag får rida han endå.

Imorgon är det festivalborg, innan det är det förfestivalborg på gården. Kostar 15kr vi kommer få göra egna pizzor och ha massa kul! Det börjar klockan fyra och vi som jobbar på festivalborg ska mötas fyra så vi kommer komma mycket senare än när vi ska mötas. Våran fritids ledare frågade om vi fick va med på förfestivalborg och det fick vi :)

Senare idag ska jag vara med Emme johanna och jimmy, Vet inte om vi ska gå på ug. får väll se.

Hoppas alla kommer ha en bra fredags kväll! ha det bra, jag hör av mig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg :)

2011-04-29 @ 20:18:00
URL: http://angelioouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0