första dagen..

hej alla söta läsare!

Idag va första dagen i skolan efter lovet.. inte så kul.. eller kanske lite.
Det va inte länge sen jag kom hem. ska snart gå bort till twennie en liten barn grupp som jag är fadder till :)
Efter det ska jag dela ut alekuriren, om den kommer då. den har inte gjort det än, Annars kommer den imon.

igår följde jag och Towe med Eva (towes mamma) till deras villavagn som ligger på almöcamping ute på tjörn. Eva städade och jag och Towe.. ja.. vi sola och åt jordgubbar och så. Sen så åt vi flintastek gott gott!!! Vi åkte vid tio tiden och åkte hem någon gång på kvällen. bilderna därifrån är inte inne på datan just nu men får lägga in dom snart.

kommer en annan liten bild så länge ;)


hehe xd

jag hör snart av mig ♥


Kommentarer
Postat av: sloarez - passion for fashion

Hej! Tittade in på din blogg och ville bara säga att den var super fin och rolig att läsa! Kram Maria :)

2011-04-26 @ 19:50:28
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0