vart med....!

hej!




emme bestämmde ju att jag skulle vara med någon annan så det blev johanna sen stack vi till danne ;) vi gjorde inte så mycket. det tråkigaste va att jag blev lite utanför :/ så jag gick bakom och tänkte lite grann. aja skit samma jag är ändå van. 

imon på gymap ska vi ha någon orjentaring.. inte kul!! ska jag vara med eller inte?? jag tror faktist att jag ska vara med! då blir det typ 2 elr 3 gången jag är med på gympan denna terminen XD

aa så påminde vanja mig på bussen att det va fotograferng.. jätte kul ( host)

och för er som vill veta så... fyller jag år om 20 dagar :) ( om man räknar med idag)


nu kan jag också säja.. att för första gången är det fråge sport!!

fråga mig vad du vill!! ( inte säkert att jag svarar på alla, beroende på vad för fråga) så varsegod och fråga på!!   ( om du vill, så kan du fråga i pm på min bdb som är  lollipop-kanin@bdb )



     hejdå
puss & kram<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag frågar i pm när jag kommer på någon fråga

2010-09-21 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0