trött!

hej!!

igår var jag och johanna på möte med GT så var malin också där, och massa killar. vi var typ 10 st. vi pratade om en sak jag orkar inte skriva va det var om. jag skriver vad vi fick!

*  pizza och dricka
* 2 bio biljetter var
* varsin snygg jacka
*varsin snygg keps
* sadel skydd

det var typ det.

idag var jag på gården, i början va det kul! men sen i slutet blev jag på dåligt humör så det blev inte kul.

och imon ska jag sälja GT följa med emme till stallet, jag ska visa henne allt. också ska jag och några till se på film.

bilder  från gt träff!!


malin, jag och johanna


jag


alla gt säljere ( förutom en)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha xD Simon (min granne) e ju med ;O haha Han står två från vänster på bilden med alla utan en ;O ;)

2010-09-12 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0