träffa...! :D

haloj!!


i ''morsre'' ( klockan var typ halv tolv) när jag satt och kolla på tv så ropade mamma på mig. så jag svara aah!!, då fråga hon om vi skulle åka upp till jennylund och träffa jennie och hennes mamma och hälsa på jennies häst och kolla på när hon red. så jag sa aa visst :D så vi åkte upp. jag kan säja så här. jag  och jennie va typ bästa kompisar när vi va typ 2 och några år till. och idag va det första gången jag träffa henne på typ 3-5 årsen!!! jag har saknat henne jätte mycket!! och det gick jätte bra när hon red :) sen så åkte vi därifrån vid typ halv fyra. så körde vi min bror till afären så pratade jag med hans undebara hund märta! sen så kom vi hem så bytte jag om så åt jag. sen så har jag inte gjort något idag!!! :( riktig seg dag!!

imon är det skola! trök.. jaa vad ska jag gör imon?? hmm... inget va jag vet.. låter kul eller hur?

ska snart ner.. ensam mamma söker börjar 20:00

har inget att skrova mer..

hejdå
puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0