skoljoggen idag!:(

hej!!




idag var det skoljoggen... inte kul! jag gick tsm med emme och towe.  haha vi hade lite skoj!!  och det var värsta ös rengnet! men som tur va tog jag på mig min GT jacka så jag blev bara blöt på byxorna och håret. jag känner att det är någon som är sur på mig och emme.. men vet inte vem...!

imon ska jag emme och towe och en ny '' medlem'' johanna laga mat och så på camp rock.
jag säjer att johanna är ny medlem för att hon har aldrig vart med oss när vi har lagat mat. det kommer bli mycket trevligt!! eller hur?

på tal om medlem.. jag vill välkommna en ny medlem i sk förkortning på skummis klubben. jag är ju klart ledare för den. dom som är med är.. emelina, .o.. och ...i. vill inte skriva vilka dom två sista är ;) och det kanske kommer en ny medlem snart!  möta på älvengens pizzeria kl 18:00!!

nu kan jag inte skriva mer för ajg och johanna spelar ''puffer pop'' på msn XD
(jag rekomenderar det spelet)

hejdå!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0