god morgon!

hej!!

jag vaknade för ca 30 minuter den, och klockan är 08:35. jag försökte att somna om men det gick inte.
( för dig som undrar.. så glömde mamma attt stänga av väckarklockan på hem telefonen så ag fick gå upp och stänga av den, sen kunde jag inte somna om)

igår va jag ju med Emme till stallet. jag skulle visa henne allt för sussane kunde inte göra det den dan. ockdå tog vi in zickan och cavina i stallet och börja borsta dom. sen tog Emme på sadeln på zickan och jag hjälpte henne lite. sen trensa hon. jag skulle bara leda cavina. sen så gick vi ut, när vi hade kommit en bit så började det att regna,och vi hade travat lite. så efter ett litet tag vände vi, så börja det spö regna. sen när vi kom in i stallet så tog Emme av saden. och jag tog lie papper och torka av den. så missade vi bussen så vi fick vara i 2 timmar extra. så jag gjorde rent i sadelkamaren. och vi borsta rent i stallet. sen efter ett litet tag så tog vi ut cavina och zickan i hagarna. så fick vi mocka lite. sen så gick vi till stallet.
( Emme skriver antagligen om detta på sin blogg, fast lite mer exakt! )
jag tyckte att du var jätte duktig Emme!!<33

hejdå

puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0