gården!

hej!

kom precis hem från gården. jag var där med emme, johanna och natalie.m. det var as kul!!
vi kolla när några åkte sån där platt sak med hjul (haha! jag vet inte hur det stavas) och vi gorde stoppa knarket. spela biljard och gitar hero! och skratta as mycket!! och jag måste säja det.. jag och natalie är as grymma på biljard!!

skolan var lika tråkig som vanligt!! -.-

imon ska jag och johanna på något möte med gt, här i skepplanda. vi ska vara på pizzerian också ska vi få gratis pizza och dricka! gt ledaren betalar för ca 6 personer och kanske någon mer. haha kommer bli kul!!... och gott ;)

övrigt att berätta:

anna hadde fotbolls match idag! hoppas att det gick bra!!

jag stör mig as mycket!! lampan vid datan funkar inte!!

om 1 månad och 1 dag fyller jag år :) 14 år den 10/10-10 haha ganska kul :)
och om 1 månad ska vanja göra något för mig.. hmm.. vad är det?? jag vill veta men endå inte ;)

okej nu vet jag inget att skriva mer ;)

hejdå
puss & kram<3





Kommentarer
Postat av: vanja

nu vet jag yttligare e sak jag ska gö den dan:) mohahaha!!

o gabbe ska bort då:)

2010-09-08 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0