talet ;-)

hejsan!!

idag så höll jag mitt tal inför klassen. jag pratade om märta. innan va jag ganske nervös. men sen så när jag stog där du var jag inte det :) så det gick jätte bra! också betala jag ett medlemskort och ullaredsbussen till mig och towe. och emme ska kanske betala på tisdag elr så följer hon inte med!:(
och julia och malin vet jag inte när dom ska betala! och ullaredsbussen åker på sportlovet!

nu sitter jag och nördar mig framför datan! kollar lite på fb och blogg ;)

och gissa vad!! gissa gissa gissa!! huga och paow är tsm igan :D:D:D:D<333


hejdå 
puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Emme

Det heter Höstlov xD <3

2010-10-08 @ 17:47:42
URL: http://emelinahernberg.blogg.se/
Postat av: anna

hitta ingen annanstanns att skirva, men grattis!!! Jag må hon leva :) Ha en bra dag;)

2010-10-10 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0